loading...
حقيقت گوي ايرانشهري
حقيقت گو بازدید : 229 یکشنبه 22 بهمن 1391 نظرات (1)

مردم شیعه و سنی استان سیستان‌ و بلوچستان با حضور گسترده و با شکوه خود امروز به صحنه آمده‌اند تا نشان دهند که همیشه و در تمامی صحنه‌ها حامی انقلاب اسلامی هستند.

حضور باشکوه اقشار مختلف مردم از جمله، دانش‌آموزان، دانشجویان، بازاریان، کسبه و سایر مردم در ساعات اولیه آغاز راهپیمایی 22 بهمن مثال‌زدنی است.

راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان زاهدان از میدان آزادی آغاز شده و شرکت‌کنندگان با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، ما همه سرباز توییم خامنه‌ای، گوش به فرمان توییم خامنه‌ای» نفرت خود را از ایادی استکبار اعلام می‌کنند.

خیابان آزادی زاهدان مملو از جمعیتی است که با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» ایستادگی و مقاومت خود را به آنان نشان می‌دهند و ابراز می‌دارند که تحریم‌ها، تهدیدها و فشارهای مختلف اقتصادی و فرهنگی بر این مردم متحد و یکدل و رهرو اسلام و سیره نبوی اثری ندارد و آماده جانفشانی در راه اسلام هستند.

حقيقت گو بازدید : 198 چهارشنبه 18 بهمن 1391 نظرات (0)

روز جمعه ۱۳ بهمن در مراسم پیاده روی مردم شهر زاهدان، جمعی از دختران و پسران زاهدانی رقص محلی شمشیر که خاص مردم این استان است را بصورت مختلط اجرا کردند.

به گزارش تفتان، به نقل از بولتن نیوز، این رقص که تا کنون توسط پسران و مردها اجرا می شد برای اولین با بصورت مختلط و با حضور دختران و پسران بین هشت تا ۱۰ ساله برگزار شد که مقامات ارشد استان سیستان و بلوچستان از جمله استاندار، فرماندار زاهدان، مدیر کل ارشاد استان و برخی دیگر از مقامات استان نیز در مراسم حضور داشته و هیچ اعتراضی به آن نکردند.

ظاهراً یک ساعت بعد از این مراسم، مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه زاهدان برگزار می شود و موضوع به اطلاع آیت اله سلیمانی امام جمعه زاهدان می رسد و ایشان در این مراسم اولین موضع گیری را کرده که ضمن اظهار تاسف از این موضوع اعلام کرد که امیدوارم بر اساس آنچه گفته شده، برگزار کنندگان این رقص دختر نبوده باشند.

بعد از این موضع گیری، زمزمه عزل مدیرکل تربیت بدنی استان سیستان و بلوچیستان مطرح شد و حتی در روز شنبه گذشته با برخی افراد از جمله رئیس یکی از فدراسیونهای ورزش رزمی استان برای قبول این مسئولیت رایزنی شد.

بر اساس اطلاع خبرنگارما، اجرای رقص بصورت مختلط دلایل اصلی این تغییر و عزل عنوان شده است و بزودی مدیر کل جدید برای این مسئولیت معرفی خواهد شد.

در این رقص همه دخترها و پسرها دارای لباس متحدالشکل بوده و چینش افراد هم بصورت یک در میان بوده و ظاهرا از شبکه سه سیما هم بصورت مستقیم پخش شد.

 
حقيقت گو بازدید : 181 یکشنبه 15 بهمن 1391 نظرات (0)

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز یک‌شنبه پارلمان و در جریان بررسی طرح استیضاح وزیر تعاون ،‌کار و رفاه اجتماعی بعد از استماع توضیحات شیخ‌الاسلامی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سخنان موافقان و مخالفان وی، با 192 رأی موافق، 56 رأی مخالف و 24 رأی ممتنع از مجموع 272 نماینده حاضر، با استیضاح شیخ‌الاسلامی موافقت ‌کردند.

بر این اساس شیخ‌الاسلامی نمی‌تواند به فعالیت خود در ساختمان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خیابان "آزادی" ادامه دهد و وکلای ملت وزیر کار را بیکار کردند.

حقيقت گو بازدید : 245 شنبه 07 بهمن 1391 نظرات (0)

استاندار سیستان وبلوچستان پیش ازظهر امروز باهدف عیادت وابراز همدردی باخانواده شهید لقمان اریش(عطایی)وارد دهستان کیشکور روستای رییس آباد شد.

به گزارش خبرنگار بلوچ پرس،حاتم ناروئی به محض ورود به شهرستان سرباز،مورد استقبال پرشور مردم این شهرستان ودهستان کیشکور قرار گرفت.

استاندار به منظور تبیین اهداف سفرخود به شهرستان سرباز باخبرنگاران گفت وگو کرد.

استاندار سیستان وبلوچستان دزاین گفتگو بابیان اینکه مهم ترین هدف از این سفر به شهرستان سرباز را دیدار از دهستان کیشکور ومردم این منطقه وعلی الخصوص خانواده شهید(عطایی واربابی)عنوان کرد،افزود:جادارد ابتدا ایام ارزشمند هفته وحدت را به محضر علماء،مردم وعزیزانمان درشهرستان سرباز تبریک بگویم.

ناروئی ادامه داد:حضورمان دراین سفر مختص برادران وخواهرانمان درمنطقه کیشکور است،چرا که مطلع شدیم یکی از عزیزان ما در دهستان کیشکور به رحمت خدا رفته اند واین بزرگواران برگردن ما حق دارند.

وی گفت:برادر عزیز ما که به دست کس یاکسانی خون پاکشان ریخته شده بدون شک درمحضر پرورگار دربهشت برین بهره مند خواهد شد.

ناروئی ادامه داد:منطقه ای که درآن حضور داریم منطقه کیشکور است،کیشکور منطقه ای بسیار عزیز وارزشمند مثل همه جای استان سیستان وبلوچستان است.

وی با بیان برخی از هنرمندی های منطقه کیشکور باذکر این ضرب المثل(که سنگ برروی سنگ بند نمیشود)افزود:مردم عزیز مادرمنطقه کیشکور با معماری های سنتی خود سنگ رابر روی سنگ بندکرده اند،به گونه ای که باگذاشتن سنگ برروی سنگ بدون ملات سیمان،ملات گچ وملات آهک به نحو بسیار شایسته ای به معماری های خاص خود پرداخته اند.

استاندار سیستان وبلوچستان وهیئت همراه ،سپس با حضور درمسجد جامع رییس آباد بامردم کیشکور دیدار وگفتگو کرد.

حقيقت گو بازدید : 245 شنبه 07 بهمن 1391 نظرات (1)

چندی قبل در روستای باتک بخش سرباز ، طی درگیری لفظی بین بخشدار( محمد علی سقاری ) و رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرباز( حسین معین ) ، بخشدار به جهت به کرسی نشاندن سخن خود و تهدید رییس شبکه بهداشت تظاهر به در آوردن اسلحه کمری خود می نماید که حضار جلوی وی را می گیرند.

این مورد با پیگیری و وساطت مردم ختم به خیر گردید.

حقيقت گو بازدید : 225 شنبه 07 بهمن 1391 نظرات (0)

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سیستان و بلوچستان طرح آموزش و تربیت مدیران کشور با حضور رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی کشور، اظهار داشت: نیروی انسانی کارآمد و متخصص مهم‌ترین ثروت هر کشور  است.

حامدعلی مبارکی افزود: برای داشتن مدیرانی لایق و شایسته، باید به آموزش آنها توجه بیشتر شود.

وی ادامه داد: از آنجایی که مدیران ادارات به عنوان نماینده‌های مردم هستند و اداره امور کشور را بر عهده دارند، موضوع آموزش آنها در اولویت قرار دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه خلاء اطلاعات مدیران شایسته در کشور احساس می‌شود، گفت: با افتتاح بانک اطلاعات مدیران، مدیران آتی کشور در آینده در انتخاب مدیران سازمان‌ها و دستگاه‌ها دچار ابهام نشده و می‌توانند با استفاده از این بانک اطلاعاتی مدیر شایسته و توانمند حوزه کاری خود را انتخاب کنند.

مبارکی بیان کرد: امسال در سیستان و بلوچستان 300 مدیر در دوره‌های آموزشی پایه‌ای، میانی و ارشد شرکت کرده و اطلاعات آنها در سیستم بانک اطلاعاتی مدیران ثبت می‌شود.

حقيقت گو بازدید : 195 شنبه 07 بهمن 1391 نظرات (0)

مدیرکل راه و‌شهرسازی جنوب سیستان ‌و بلوچستان از پیشرفت 70 درصدی قطعه 10 محور ترانزیتی ایرانشهر ـ نیکشهر ـ چابهار خبر داد.

ایوب کرد امروز اظهار داشت: کمربندی شمالی ایرانشهر از طرح‌های مهم و بزرگ راهسازی در جنوب سیستان و بلوچستان است که با بهره‌برداری از این پروژه شاهد کاهش بار ترافیکی مسیر چابهار به زاهدان و بم به زاهدان منتهی به داخل شهر و تقلیل آمار سوانح رانندگی خواهیم بود.

وی با اشاره به طرح احداث جاده کمربندی شمالی ایرانشهر گفت: این طرح راهسازی 25 کیلومتر طول دارد که قطعه‌ای از جاده ترانزیتی چابهار ـ نیکشهر ـ ایرانشهر محسوب می شود.

کرد ادامه داد: پروژه کمربندی شمالی در موازات کمربندی شهر ایرانشهر و محور فعلی ایرانشهر به بمپور است که تاکنون 16 کیلومتر آن بصورت یک لایه آسفالت شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان به مزیت‌‌های این محور اشاره کرد و گفت: توسعه زیرساخت‌ها ضرورت ایجاد تقاضا در بخش ترانزیت را بیشتر می‌کند.

وی تصریح کرد: تعداد 56 دستگاه با دهانه‌های مختلف در این محور وجود دارد و تاکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و بالغ بر 7 میلیارد تومان برای اجرای آن هزینه شده است.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره ي عملكرد مسئولين شهرستان ايرانشهر چيست؟
    نظر شما درباره ي توسعه ي همه جانبه ي شهرستان ايرانشهر چيست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 57
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 35
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 51
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 110
  • بازدید ماه : 724
  • بازدید سال : 9,319
  • بازدید کلی : 251,612
  • کدهای اختصاصی

    پیج رنک گوگل

    پیج رنک سایت شما

    پیج رنک

    پیچک

    پیچک