loading...
حقيقت گوي ايرانشهري
حقيقت گو بازدید : 222 سه شنبه 17 بهمن 1391 نظرات (0)

ˈعلی اکبر ولایتیˈ مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور بین الملل در ادامه دیدار با مقامات پاکستان با ˈقائم علی شاهˈ سر وزیر ایالت سند دیدار و گفت و گو کرد.

حقيقت گو بازدید : 215 سه شنبه 17 بهمن 1391 نظرات (0)

ˈمحمود احمدی نژادˈ رییس جمهوری پیش از عزیمت به مصر در واکنش به بازداشت ˈسعید مرتضویˈ گفت: این موضوع را متاسفانه شنیدم؛ کار بسیار زشتی است و پس از بازگشت از سفر، حتما این موضوع را بطور جدی پیگیری می کنم.

رییس قوه مجریه صبح سه شنبه پیش از ترک تهران به مقصد قاهره در پاسخ به  ایرنا در فرودگاه مهرآباد درباره بازداشت مرتضوی رییس سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: نمی دانم چگونه است که فرد دیگری تخلف کرده است و کس دیگری دستگیر می شود. 
 
رییس جمهوری با تاکید بر این که دستگاه قضایی باید قوه قضاییه ملت باشد، تصریح کرد: قوه قضاییه که یک سازمان ویژه خانوادگی نیست. کسی تخلف کرده، فردی مطلع شده و آن را اعلام کرده است؛ به جای این که متخلف را دنبال کنند، فردی که تخلف را اعلام کرده است مورد برخورد قرار می گیرد و این بسیار زشت است. 
 
احمدی نژاد اضافه کرد: برای ملت ما و جمهوری اسلامی ایران شایسته نیست و برای قوه قضاییه هم بسیار زشت است.
رییس شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: هنگامی که از سفر بازگردم این مساله را به طور جدی دنبال خواهم کرد.
 
پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران دوشنبه شب در خبری کوتاه، بازداشت ˈسعید مرتضویˈ را اعلام کرد.
حقيقت گو بازدید : 197 سه شنبه 17 بهمن 1391 نظرات (0)

یحیی آل اسحاق امروز در حاشیه بیست‌وپنجمین جلسه هیئت نمایندگان اتاق تهران گفت: با توافق دولت و مجلس مبلغ 70 هزار تومان برای هر نفر یارانه‌گیر کمک عیدانه پرداخت می‌شود، همچنین برای افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی 90 هزار تومان پرداخت می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی تهران افزود: همه این مبالغ به صورت نقدی پرداخت می‌شود، کل مبلغ پرداختی به عنوان عیدی 6 هزار میلیارد تومان خواهد شد.

حقيقت گو بازدید : 248 سه شنبه 17 بهمن 1391 نظرات (0)

به نقل از دادسرای تهران، سعید مرتضوی سرپرست سازمان تامین اجتماعی و دادستان عمومی و انقلاب سابق تهران، شب گذشته بازداشت شد.

دادستانی تهران، هنوز درباره علت بازداشت مرتضوی اظهار نظری نکرده است.

اخبار تکمیلی به نقل از دیگر منابع خبری حاکی است، مرتضوی هنگام خروج از محل کار خود بازداشت شده و معاون دادستان تهران در هنگام بازداشت نامبرده در محل حضور داشته‌ است.

گفته می‌شود مرتضوی پس از بازداشت به زندان اوین منتقل شده است. 

سعید مرتضوی در پرونده کهریزک به همراه تعدادی از همکارانش از کار معلق شد و پرونده مفتوحی داشت که احتمال می‌رود علت بازداشت وی همین باشد.

پیش از این حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در نشست خبری خود عنوان کرده بود اسفندماه امسال دادگاه رسیدگی به پرونده کهریزک برگزار خواهد شد.

حقيقت گو بازدید : 227 دوشنبه 16 بهمن 1391 نظرات (0)

چه شغلی در انتظار وزیر کار است که دیروز توسط مجلس برکنار شد؟

شنیده شد که بنابه به گمانه‌زنی‌ها در دانشگاه علم و صنعت ایران، شیخ‌الاسلامی به دانشگاه بازمی‌گردد.

شیخ‌الاسلامی با بازگشت به دانشگاه و تمرکز بر تدریس، ریاست پژوهشکده حمل‌ونقل که اخیرا از وزارت راه و شهرسازی به این دانشگاه پیوسته را به‌عهده خواهد گرفت و کنفرانس ملی زیرساخت‌های حمل‌ونقل را برگزار خواهد نمود.

حقيقت گو بازدید : 215 دوشنبه 16 بهمن 1391 نظرات (0)

با حکم محمود احمدی نژاد رئیس‌جمهور اسلامی ایران اسدالله عباسی سرپرست جدید وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی شد.

اسدالله عباسی که معاونت توسعه و منابع وزارت کار و رفاه اجتماعی را بر عهده دارد بر اساس اصل 135 قانون اساسی و با حفظ سمت سرپرستی این وزارتخانه را بر عهده گرفته است.

متن حکم رئیس‌جمهور برای سرپرستی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

جناب آقای اسدالله عباسی

سلام علیکم

نظر به تعهد و دانش و تجربیات ارزنده و به استناد اصل یکصد و سی و پنجم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و بر اساس این حکم با حفظ سمت به عنوان سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب می گردید.

امید است با استعانت از خداوند متعال در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

محمود احمدی نژاد

حقيقت گو بازدید : 1020 دوشنبه 16 بهمن 1391 نظرات (2)

به گزارش ندای زاهدان پسر حاتم نارویی استاندار سیتسان و بلوچستان امروز داماد یکی از طوایف  ایرانشهری می شود.

پدر عروس از دوستان و همکاران  قدیمی حاتم نارویی است، سابقه همکاری  استاندار با پدر عروس به قبل از انقلاب باز می گردد و سابقه دوستی نیز از آن زمان تا به امروز ادامه پیدا کرده و منجر به این وصلت شده است.

مراسم عقد امروز عصر برگزار می شود، نارویی نیز در ایرانشهر حضور دارد.

ندای زاهدان ضمن تبریک این وصلت برای سایر جوانان نیز که این روزها به خانه بخت می روند آرزوی خوشبختی می کند.

 

حقيقت گو بازدید : 215 دوشنبه 16 بهمن 1391 نظرات (0)

بعد از دفاعیات و افشاگری های احمدی نژاد، رئیس مجلس نطقی ایراد کرد که در پایان با واکنش محبت آمیز نمایندگان از جمله حسینعلی شهریاری و ناصر کاشانی همراه شد.

به گزارش تفتان، جلسه استیضاح عبدالرضا شیخ الاسلامی وزیر کار و امور اجتماعی بعد از ظهر روز یکشنبه با حضور محمود احمدی نژاد رئیس جمهور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی برگزار شد . بعد از دفاعیات و افشاگری های احمدی نژاد، رئیس مجلس نطقی ایراد کرد که در پایان با واکنش محبت آمیز نمایندگان از جمله حسینعلی شهریاری و ناصر کاشانی همراه شد.

حقيقت گو بازدید : 298 دوشنبه 16 بهمن 1391 نظرات (0)

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان با انتقاد از تغییر مکرر مدیران در این استان، چنین مسائلی را تشدیدکننده نارسایی‌ها دانست و خواستار پاسخگویی وزیر کشور در این باره شد.

حمیدرضا پشنگ در گفت ‌و گو با خانه ملت گفت: اگرچه استان سیستان و بلوچستان محروم و کمتر توسعه‌یافته است، اما برخی مسائل و امور نارسایی‌ها در این استان را تشدید می‌کند که یکی از آنها انتصاب مدیران براساس رابطه است.

نماینده مردم خاش، میرجاوه، نصرت‌آباد، نوک آباد، کورین و ایرندگان در مجلس شورای اسلامی افزود: افرادی که تقریباً تخصص لازم را ندارند، ‌به دلیل وابستگی به قشر و گروه خاصی در استان سیستان و بلوچستان مدیر می‌شوند و پس از شش ماه، ارتقا خدمت گرفته و به مکان دیگری منتقل می‌شوند.

وی با انتقاد از چنین وضعیتی تصریح کرد: مدیریت در استان سیستان و بلوچستان رابطه‌ای است، نه ضابطه‌ای و از این منطقه به عنوان سکوی پرتاب افراد کم تجربه استفاده می‌شود تا مدیران پس از رشد به جاهای دیگر بروند و همین مساله موجب شده این استان نوآوری و رشد نداشته باشد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس به استاندار سیستان و بلوچستان اشاره کرد که به علت کهولت سن‌ از توان او برای مدیریت کاسته شده و ادامه داد: در سند چشم انداز بیست ساله، به پیشرفت ‌استان سیستان و بلوچستان توجه ویژه شده بنابراین، رشد نیافتگی این استان به کل کشور سرایت خواهد کرد و فقر و ناامنی و مشکلات این منطقه بر توسعه کل کشور تاثیرگذار است.

این نماینده مردم در مجلس نهم بیان کرد: نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس این مساله را در سوال از وزیر کشور جویا خواهند شد و به همین دلیل او برای پاسخ به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خواهد آمد.

حقيقت گو بازدید : 254 دوشنبه 16 بهمن 1391 نظرات (1)

بعد از بحث هایی که در خصوص تغییر چاکرزهی فرماندار سراوان و انتقال وی ه سرباز مطرح شد ظاهرا این تغییرات منتفی شده و چاکرزهی در فرمانداری سراوان ماندنی شده است.
 

به گزارش ندای زاهدان بعد از بحث هایی که در خصوص تغییر چاکرزهی فرماندار سراوان و انتقال وی به سرباز مطرح شد ظاهرا این تغییرات منتفی شده و چاکرزهی در فرمانداری سراوان ماندنی شده است.

یک منبع آگاه در گفتگو با ندای زاهدان سفرچندی پیش آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زاهدان به سراوان را در  منتفی شدن این جابجایی  تاثیر گذار دانست.

حقيقت گو بازدید : 173 دوشنبه 16 بهمن 1391 نظرات (0)

طراحی اسکناس ۵۰ تومانی درست است

مدتی است بسیاری از سایت ها و صفحات فیسبوکی از اشتباهی بزرگ در طراحی اسکناس ۵۰ تومانی می گویند و با انتشار عکسی از این اسکناس و عکسی از سردر دانشگاه تهران بانک مرکزی را محکوم به اشتباهی کودکانه در طراحی آن می کنند.

 تصویرپایین تصویری است که سایت ها در مورد آن صحبت میکنند.

حقيقت گو بازدید : 181 یکشنبه 15 بهمن 1391 نظرات (0)

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز یک‌شنبه پارلمان و در جریان بررسی طرح استیضاح وزیر تعاون ،‌کار و رفاه اجتماعی بعد از استماع توضیحات شیخ‌الاسلامی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سخنان موافقان و مخالفان وی، با 192 رأی موافق، 56 رأی مخالف و 24 رأی ممتنع از مجموع 272 نماینده حاضر، با استیضاح شیخ‌الاسلامی موافقت ‌کردند.

بر این اساس شیخ‌الاسلامی نمی‌تواند به فعالیت خود در ساختمان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خیابان "آزادی" ادامه دهد و وکلای ملت وزیر کار را بیکار کردند.

تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره ي عملكرد مسئولين شهرستان ايرانشهر چيست؟
    نظر شما درباره ي توسعه ي همه جانبه ي شهرستان ايرانشهر چيست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 57
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 35
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 64
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 938
  • بازدید ماه : 535
  • بازدید سال : 9,130
  • بازدید کلی : 251,423
  • کدهای اختصاصی

    پیج رنک گوگل

    پیج رنک سایت شما

    پیج رنک

    پیچک

    پیچک